Internetový obchod – 2., aktualizované vydanie

Autor: Katarína Bystrická, Jozef Jesenič, Martin Tužinský


Nakladateľstvo: Wolters Kluwer


Dátum vydania: 12. 11. 2016



Druhé, aktualizované vydanie publikácie „Internetový obchod“ nadväzuje na mimoriadne úspešné vydanie z roku 2013. Do dnešného dňa sa na slovenskom knižnom trhu neobjavila kniha, ktorá by tak detailne a komplexne riešila otázky internetového podnikania z hľadiska právneho, účtovného a daňového, ako sa to podarilo kolektívu autorov tejto publikácie.Čitateľovi sa dostáva do rúk praktická príručka, v ktorej nájde logickým a zrozumiteľným spôsobom vysvetlenú základnú právnu úpravu internetového obchodu so zameraním na povinnosti prevádzkovateľov internetových obchodov, ako aj cenné informácie o povinnom zabezpečení ochrany osobných údajov zákazníkov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.Rozsiahla časť publikácie je venovaná internetovému obchodu z účtovného a daňového hľadiska, v ktorej si čitateľ na konkrétnych príkladoch nájde odpovede týkajúce sa účtovania domén, webových stránok, reklamných kampaní prostredníctvom Google AdWords a Google AdSense, licenčných poplatkov, platobných brán, platobného systému PayPal a virtuálnej meny Bitcoin. Autori nezabudli ani na problematiku osobitnej úpravy MOSS.Publikáciu ocenia predovšetkým čitatelia z radov odbornej verejnosti, ktorí disponujú základnými znalosťami daňovej a účtovnej problematiky, ale aj všetci prevádzkovatelia internetových obchodov.